| Лукашэнка прадаў нафтаперапрацоўку Беразоўскаму? |
[Сак. 30, 2008|08:44 pm] |
Каб ня ўнутраныя разборкі сям'і нябожчыка-Патаркацэшвілі, такія факты маглі б і не вылезьці навонкі. Цікавае інтэрв'ю апублікавалі грузіны са стрыечным братам Патаркацэшвілі. Але найбольш цікавы вось гэты пасаж. Магчыма, камусьці са сьледчых журналістаў у Беларусі ці бліжэйшым навакольлі варта б было заняцца гэтай тэмай больш глыбока.
- Вернемся к вопросу ареста Зельцера...
- После того, как его адвокаты встретились в Нью-Йорке с Зельцером, ему позвонил Березовский, сказал, что привезет Инну в Лондон, и чтобы он сам приехал и показал ей всю документацию, чтобы Инна не была против исполнения завещания. Господин Зельцер мне об этом сообщил, и я ему сказал, что будет неплохо, если он встретится с Инной и покажет ей все документы. До того, пока события после смерти Бадри развивались таким образом, именно Зельцер объяснил Инне о существовании второй семьи Бадри. Потом Инна допросила меня и говорила со мной довольно эмоционально. Зельцер после разговора с Березовским направился в Лондон и, естественно, взял с собой всю документацию, чтобы показать госпоже Инне. Я знал, что к тому времени и госпожа Инна находилась в Лондоне. Думал, что эта встреча состоится, но когда Зельцер прибыл, Березовский ему сказал: «Инна подождет, тебе необходимо лететь в Беларусь, мы там купили нефтеперерабатывающий завод, он оформлен на имя Бадри, мы заплатили 148 миллионов долларов и еще должны уплатить 2 миллиона долларов, которые я заплачу. Ты должен срочно туда полететь, а то его могут повторно выставить на аукцион, и мы потеряем и завод, и деньги. Это надо было сделать еще неделю назад, но, может, пока еще не поздно, и завтра в 11 часов у нас назначена встреча, я забронирую тебе самолет, и ты, мол, должен срочно вылететь. Когда Зельцер мне позвонил, я сказал ему, что мне не нравится создавшаяся ситуация, что он пока даже не подтвердил этот документ в правовом порядке, и зачем, говорю, необходимо тебе туда ехать?! Больше вам скажу, - Березовский требовал, чтобы я поехал в Беларусь, - пускай, мол, распорядитель туда поедет, подпишет документацию и скажет – это я, мол, распорядитель имущества Патаркацишвили. Как я отметил, создавшаяся ситуация мне не нравилась, и я сказал Зельцеру: Березовский – дьявол, и ты будь настороже, чтобы он тебе чего-нибудь не подстроил. Он мне пояснил, что если не поедет, это может повредить делу. И поскольку он твердо решил ехать, я задумался, - может, думаю, я ошибаюсь, и потому не стал больше его отговаривать. Березовский сказал Зельцеру такую вещь: у меня, мол, есть информация о многих таких активах Бадри, которые вы никогда не найдете. Если мы договоримся и вы уступите мне доли, я, дескать, вам подробно расскажу об этих активах... Я сказал ему, чтобы он ни о чем не соглашался с Березовским, это был наш последний разговор, и Зельцер улетел в Беларусь. Что там произошло - всем известно. Зачем надо было посылать его в Минск? Если эта документация была подделана, разве Березовский не мог задержать его в Нью-Йорке или Лондоне? Или там нет такого правосудия? |
|
|
| Comments: |
А віза беларуская ў Зэльцэра была напагатове? Проста так тэрмінова сарвацца і паляцець у Беларусь немагчыма ж.
Людзі такога ўзроўню візы атрымоўваюць у аэрапорце прылёта.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/70042614/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:48 am (UTC)
на беларусі? | (Link)
|
гыгы.
дарэчы, які траба мець узровень каб візы атрымаць у аэрапорце? вага ў 150кг хопіць? альбо трэба мець вышыню большую за 205 cм? у турэччыне мне хапіла 75/186, а колькі трэба мець у зша, альбо у расеі?
Трэба хаця б пару соцень мільёнчыкаў даляраў за душой мець.
From: (Anonymous) 2008-03-31 06:38 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
а пасьля мяне будуць міністры замежжа вітаць у аэрапорце і даваць візы? хіба так у угандзе. у цывілізаваным сьвеце у гэткіх рэчах выключэньняў ня існуе.
Міністры мо цябе вітаць і ня будуць, а вось праблемаў з візамі ў цябе ня будзе ніколі. Бо мэта ўвядзеньня візаў цывілізаванымі краінамі — каб бедных зь нецывілізаваных краінаў адсякаць яшчэ на этапе атрыманьня візы. А багатых гэтыя абмежаваньні ня тычацца ніякім месцам.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/68743638/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 06:43 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
лукашэнка мае. лепш яму ад гэтага?
Ну, ён жа не прызнаецца :)
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/68743587/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:19 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
а зэльцэр, думаеш у мінск-2 падаткавую дэклярацыю паказваў?
Судзячы па ўсім, ён хутка пакажа ўсё, што мае. Або здохне ў "амэрыканцы".
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/68743638/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:35 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
гэта вам не лубянка нейкая - прыдзецца здохнуць
p.s. а у аэрапорце і білгэйцу візу не дадуць. нямаюць там ані візаў ані асобаў што б мелі паўнамоцтвы. але калі маеш грошы - так можаш консула і у тры гадзіны ночы разбудзіць і візу атрымаць па дарозе на аэрапорт ;) рэальна й лэгальна.
Ёсьць, Андрэй, і магчымасьць, і паўнамоцтвы выдаваць візу ў аэрапорце. Толькі каштуе гэта значна даражэй чым праз амбасаду.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/70042614/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:40 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
у мінск-2? няма там нікога упаўнаважанага... пагранцы толькі ды мытнікі. хіба б міністар затэлефанаваў с сказаў бяз візы пусьціць. ну, а зэльцар па-першае і расейскі пашпарт пэўна мае, і мультівізы краінаў з якімі бізнэс робіць...
Вось пагранцы і маюць права выдаваць візы ў выключных выпадках (а калі прылятае адвакат міліардэра, гэта як раз выключны выпадак).
Наконт пашпарту расейскага, то я таксама адразу меў такую ідэю. Але наўрад ці -- ён зьехаў яшчэ ў 70-х, а тады грамадзянства пазбаўлялі ледзь не аўтаматычна.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/68743587/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:46 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
пагранцы дакладна не... а вось падобна на тое што у Минск-1 консульскі аддзел ёсьць. так што магчыма рацыю маеш...
Андрэй, консулы маюць права працаваць толькі за межамі. А ўнутры краіны за міграцыю адказваюць памежнікі і МУС. Вось яны і выдаюць дазволы.
Консулы, дарэчы, дзейнічаюць у інтарэсах гэтых службаў, бо ім у канцавым выпадку займацца мігрантамі.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/68743587/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:50 pm (UTC)
за межамі? | (Link)
|
А ты пацікаўся функцыямі консульскай службы. Як ня дзіўна, яна ня толькі візамі займаецца. Усё, што тычыць мінародна-прыватных прававых адносінаў -- гэта функцыя консульскай службы. Напрыклад, даверанасьць ты прывез замежным натарыюсам засьведчаную, але без апостыля. Легалізуе яе консульскі дэпартамэнт МЗС. Дапамагчы ў пошуку сваякоў/знаёмых/спадкаемцаў? Зноў консульская служба. Перадаць просьбу замежнай паліцыі дапытаць сьведку ў цывільнай ці крымінальнай справе? Гэта зноў праз консульскую службу. Ды г.д.
Хаця ты маеш рацыю -- там сапраўды консулы выдаюць. Хоць гэта няправільна і нелагічна.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/25720287/6044700) | From: paulyuk 2008-04-02 07:40 am (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
ёсць, некаторыя мае знаёмыя менавіта там візы бралі -- даражэй, але менш клопатаў, бо ў пасольствах любяць доўга круціць
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/68743587/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:47 pm (UTC)
Re: узровень | (Link)
|
сдаюся. ёсьць консульскі аддзел і у мінск-2
Чего только не узнаешь.Хитрый Берёза.
У Беларусі два НПЗ. Акцыянаваны толькі Мозырскі НПЗ. Даведка ПРАЙМ-ТАСС: Мозырский нефтеперерабатывающий завод работает с 1975 г, акционирован в 1994 г. Сейчас в Мозырском НПЗ правительству Беларуси принадлежит 42,757 проц, «Славнефти» - 42,581 проц, ООО «МНПЗ плюс», которая представляет интересы работников предприятия - 12,252 проц /доля государства в уставном капитале этого общества в 2006 г увеличена до 98,4 проц/, у прочих акционеров - 2,41 проц.
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/70042614/7364497) | From: b0rmann 2008-03-31 09:52 am (UTC)
грузінаў кінулі? | (Link)
|
відаць ім за тыя грошы прадалі бензакалёнку ;)
![[User Picture]](http://p-userpic.livejournal.com/25720287/6044700) | From: paulyuk 2008-03-31 10:15 am (UTC)
Re: грузінаў кінулі? | (Link)
|
ды, хутчэй за ўсё, панты гэта.
Значыць хтосьці дзесьці маніць. Або мы ня ведаем структуру акцыянераў "Слаўнафты", якая належыць Беразоўскаму з Патаркацэшвілі.
2,41% ня могуць каштаваць 150 мільёнаў.
натуральна. Але сп. Кей пра "свячны заводзік" у Беларусі казаў похадзя. Верагодна, гэта была частка легенды. Што тычыцца "Слаўнафты", то, праўда, маеш рацыю, мы не асаблива што ведаем, але статутны капітал "Слаўнафты" ўсяго 4,7 млн. RUB, што значна менш за 150 млн. USD, за якія нібыта набылі частку актываў кампаніі... Канечне, статутны капітал, гэта не рынкавы кошт кампаніі, але мусіць нейкім чынам паказваць на нешта...
Ну, для Кея сьвячны заводзік -- гэта дробязі ў параўнаньні з тым кавалкам, які можа зваліцца ў кішэню.
Магчыма, гэта і легенда. Але легенда надта ж сымптаматычная. Чаму менавіта заводзік і чаму менавіта ў Беларусі? І галоўнае — чаму беларускія ўлады зрабілі такую паслугу Беразоўскаму, прычыніўшы Зэльцэра? Усё гэта пакрыта туманам, але сьмердзіць досыць моцна.
:-) чаму беларускія ўлады зрабілі паслугу Беразоўскаму? А мо' яны як раз зрабілі паслугу Расеі, а не Беразоўскаму, бо толькі з інтэрв'ю Кея відаць, што Зэльцэр мог быць небяспечны Беразоўскаму, але менавіта на самалёце Беразоўскага Зэльцэр прыляцеў. ІМХО, варта счакаць і будзе шанец даведацца, чым скончылася гісторыя. Нешта апошнім часам КДБ вельмі запозненна бярэ на сябе адказнасць і за затрыманне Зэльцэра, і справу "амерыканскіх шпіёнаў"... Калі праўда, што гэта рабіла іншая спецслужба, а КДБ быў толькі зіц-дырэктарам, то ў справе будуць бачныя аматарскія падыходы. А калі так, то не абавязкова шукаць шматхадоўку. Варта зазначыць, што любыя замежныя паперы на ўласнасць у Беларусі не маюць наўпроставай рэалізацыі. Таму калі нават ёсць нейкі спрэчны свячны заводзік, то каб уступіць у правы гаспадара трэба будзе рашэнне беларускага суду. То бок справа ў любым выпадку была б пад кантролем беларускіх уладаў.
Пачнем з канца.
Паперы ўласнасьці ў Беларусі, калі яны замежныя, а тычацца ўласнасьці ў Беларусі, увогуле ня маюць моцы. Але тут справа ідзе пра спадкавае майно і адваката, які меўся афармляць гэтае майно. Згадзіся, што гэта — першая праўдападобная версія, чаго Зэльцэр увогуле паперся ў Беларусь. Бо дагэтуль ніхто нічога не казаў (уключаючы амэрыканскую амбасаду), а толькі маўчалі.
Што да КДБ, то вядома ж, што яны выкнваюць загады. Ня выключана, што і ў гэты раз так было. Бо з чаго б КДБ увогуле займацца чыста мянтоўскай крымінальнай справай пра падробку дакумантаў?
А што да пасгулі Расеі, то тут як раз гэтая версія выглядае на шматхадоўку. Глядзі: спачатку беларускія ўлады рабілі нейкія гешефты ці то зь Беразоўскім, ці то зь яго людзьмі. Выдалі нейкія паперы, якія пасьля Зэльцэр нібы падрабіў. І вось ён прылятае з гэтымі паперамі, і яго проста з трапу самалёта забіраюць у "амэрыканку". Нацягнута? А калі яшчэ дадаць пытаньне пра тое, адкуль тыя ўлады ўвогуле даведаліся, што Зэльцэр вязе нейкія паперы, то ўсё выглядае яшчэ больш нацягнутым.
Не, у версіі Кея канцы з канцамі сходзяцца. А іншага лягічнага тлумачэньня — ды й увогуле хоць якога тлумачэньня — ніхто дагэтуль не прадставіў. Яўна пад дываном ідзе крывавая барацьба. Толькі хто там змагаецца з кім — не зразумела.
1. Гэта першая, але не адзіная версія. 2. Яны вельмі позна ўзялі адказнасць за гэтую справу. 3. Мне цяжка ўявіць, што праціўнік Беразоўскага карыстаецца з ягонай ласкі ягоным самалётам. А затрымаць Зэльцэра маглі па афіцыйнай просьбе Расіі як махляра. Не выключана, што ён знаходзіцца ў росшуку ў Расіі. 4. З тым, што ў версіі Кея канцы з канцамі сходзяцца -- згодзен.
БАБ - патологический лжец, причем лгал для повышения собственной значимости. Это можно узнать из любой его биографической книжки. | |
|
|